06 April 2011

Berakhir suda penderitaan..cewah!!



IM BACCCKKKK!!!!!!
ehem2..(batuk2 manja)

Assalamualaikum dan salam sejahtera..salam satu Malaysia..!!
(yahh!!..semangat!!)

wah..!!!!!!rindunya aku kt blog aku ni...T_T
sedihnya..lama da x bukak..
btul2 bz semenjak dua menjak ni..
entry last bertarikh 2 mac 2011..
hari ni da 6 april 2011..
da sebulan x bukak..x update 1 hapa pon...
bulan Mac yg sgt2 memenatkan..fuuhh!!(sambil lap peluh di dahi)

selepas aktiviti aku with my bff, keliling sandakan on 25hb-28hb Februari 2011 hari tu..
ni la dia kesinambungan aktiviti yg menyebabkan kebusy-an aku...

1.   Tarikh : 8hb - 10hb Mac 2011
Tempat : Dewan Serbaguna, Ibu Pejabat Jabatan Tenaga Kerja Sabah, Kota Kinabalu
Aktiviti : Bengkel Penambahbaikan Perkhidmatan Pekerjaan

ni la org2 kuat Unit Perkhidmatan Pekerjaan JTK Sabah..mantops2!!

smart gmbar ni kn..sempoiii..ni masa lawatan di Sabah Job Centre..

me n cuzzie..candid (control sebenarnya)..ngehehe


2.   Tarikh : 18hb - 20hb Mac 2011
Tempat : Tang Dynasty Bay Hotel, Kota Kinabalu (18hb-19hb)
Nexus Resort & Spa Karambunai, Kota Kinabalu (19hb-20hb)
Aktiviti : Hari Keluarga Jabatan Tenaga Kerja Sabah 2011

hari keluarga yg julung2 kali diadakan..(kedekut..?)

steng spt biasa..org bersenam..dia bposing sakan..hahaha

sapa x pena pg tempat ni, baik korg pg..sgt cantik & menarik!!


3.   Tarikh : 24hb - 25hb Mac 2011
Tempat : Pekan Beluran
Aktiviti : Ceramah kerjaya di SMK Beluran II
(aku sebagai penceramah hokay..ha..??xcaya..??)

SMK Beluran II

ha..kan aku da ckp aku penceramah..hahaha

jeti beluran..spttnya kena pg pulau..tp x jadi..angin kuat, ribut & hujan mengganas..


4.   Tarikh : 1hb - 3hb April 2011
Tempat : SMK Agama Sandakan
Aktiviti : Peperiksaan Akhir Semester 2 (UPM)
(aku x study langsung..baca buku pn last minute..huhu)

gambar di tempat kejadian tidak dapat disiarkan
hehe

tu la kisahnya..korang rasa penat x penat..???..
takat tu je la gmbar yg mampu dikongsikan..
sbnarnya byk lg gmbar..phm2 je la..aku kan mmg suka tgkap gmbar..
klu dulu2 pkai filem..ntah2 da bpuluh gulung aku hbiskan..
tp InsyaAllah ada kerajinan nnti aku update la apa yg ptt..
skrg masi mood malas lg ni...

tq kpd korang yg sudi membaca..
teruskan membaca dan mengomen yer..


p/s : sambungan entry yg lepas pn masi x buat2..haiya..don wori..aku akan berusaha mengupdate-kan-nya..haha


♥ Trimas kerana sudi membaca..komen2 xde ker?? ;) ♥

1 comment: