29 January 2011

Dreams’ 2011 Miss Photogenic Contest..vote 4 me!!ahakss!!!♥

Jeng3...!!!

dr tajuk entry kt atas pn..korang da tau apa yg aku nk tulis kn..
xlain x bukan..
berkempen habis2an..hahahaha

sebenarnya aku join contest ni saja2 je..
suka2..1stime plak join contest gini kn..
rasa cam hepi2..enjoy2 sndiri..
aku rasa aku ni x fotogenik pn..kdg2 je gmbar nmpak cantik (perasan)..
klu hrp nk menang tu..rsanya mmg xkan menang punya la..
tp klu menang..x ke rezeki nmanya..hehe

ni la gambar yg aku pertaruhkan..??
ok ke..??agak2 bole celen yg lain..??
hehehe


ok..cara nak vote senang je..ikut step2 kt bwh ni..
(pastikan anda da register kt fb ok..)

step 1 :
korang buka link ni n like kt page ni dulu..
step 2 :
pastu korang buka link ni plak..then like la kt pic aku..

atau

lpas korg like page tu..then pg album Dreams' 2011 Miss Photogenic Contest..pastu carila pic aku..contestant no. 54 Siti Julizah, Malaysia..
(byk awek2 cun..korg nak like pic diorg pn bole..tp WAJIB like kt pic aku dulu ok..hihi)

senang kn..??so tggu apa lg..??like la cpt2..

kpd kwn2 yg da like tu..trimas aku ucapkan..n kpd my kazen yg comel lote ni, tq coz tolong promote kt blog dia..
korang klik je kt nama dia ni ~noradzwatyrokkafella..n jgn lupa baca entry2 dia yg best2..jgn lupa follow ye..;)


sapa2 yg nak join contest ni pn bole..dialu2kan..syarat2 n cara nk join ada kt page tu..korg bole baca..
kpd kwn2 yg ringan2 hati nk tolong promote tuk aku pn bole..korang share je pic kt dlm album tu..nnti pic tu akan post kt profile korang..kempen2 la kt kwn2 ye..hehehe


terima kasih atas sokongan anda semua..♥♥


p/s : 'kalau' menang..Alhamdulillah..
          menang x penting..yg penting penyertaan tu kan..:)



♥ Trimas kerana sudi membaca..komen2 xde ker?? ;) ♥

No comments:

Post a Comment