07 February 2011

1st time pakai shawl..sgt teruja!!


hari ni da start keja..
oh malasnya..mood cuti masi lg terasa...
dari pg td smpaila skrg ni..xde 1 keja pn aku buat..
menghadap computer bkn main lg..x bekelip mata..
menaip pn bkn main laju lg..
tp sbenarnya..
x buat keja pn..chating ngan mmber..pastu bls2 komen org kt fb..
hehehe

wlupn mood keja xde hari ni..tp aku smngat jg nak pg keja..
coz aku sgt2 teruja nak pakai shawl yg aku baru beli hr tu (ni pn nak kecoh ke?..hihihi)..
masa kt rumah..ntah brp puluh ratus ribu kali aku cuba..
lilit sana..lilit sini..mintak puji..
hahaha

jeng3..
ni la rupa aku kt opis skrg ni..dgn fesyen tudung tbaru..
1stime tau pkai tudung camni..pkai inner n shawl..
mana x teruja..


so amacam..??cantek x..??
baik korang jwb cantek..klu x..xnak kwn korang..
hahahahaha
(mintak puji lg..)

jam pn da mnnunjukkan masa hampir ke pukul 4.30pm..time utk aku balik rumah..
aku ambik WP1..masuk keja 7.30am..blik 4.30pm..
so..aku mengumumkan bahawa..hari ini aku berjaya utk tidak mmbuat sebarang keja..
(bangga)
sekian, terima kasih..


p/s : klu bos aku baca, mmg dia rasa nak bg pelempang pulang balik..


♥ Trimas kerana sudi membaca..komen2 xde ker?? ;) ♥

6 comments:

  1. ni ikhlas ke..atau takut x kena kwn nnti..?hehehe..
    gurau je..anyway thanx ye..bru nk blajar pakai ni..:)

    ReplyDelete
  2. sgt cntek,,lps ni msti lg rajin nk pkai shawlkn..:)

    ReplyDelete
  3. tq korang smua..yup..mesti rasa semangat je nak pkai shawl ni..hehehe

    ReplyDelete