14 February 2011

Fuhh!!Mid term exam da lepas..(lega)

Alhamdulillah..
akhirnya..
dptla aku hidup kembali normal dan tenang spt sediakala..
setelah 3 4 hari ni..aku rasa hidup aku cam da dilanda tsunami..
huru hara

penat sungguh memerah otak selama 2 hari yg lepas ni..
klu otak aku ni bole bckp, mgkin da hbis aku kena maki hamun cz xberenti2 nak bfikir..
nak mengingat nota2..nak study lg..nak fikir itu ini lg..
mmg x berenti guna otak..
ni semua mid term punya pasal la ni..

hari sabtu..ada 3 paper..jam 9.00am, 12.00pm & 3.00pm..
hari ahad plak 2 paper..jam 12.00pm & 3.00pm..
gila kan..??
aku pn x tau knp sistem pjj upm ni buat jdual exam camni..
ni bru mid term..final pn gitu jugak..ambik masa 3 hari je..
mesti jumaat, sabtu & ahad..
cuba bygkn if ada student yg ambik 6 @ 7 subjek..mesti crack otak nak study smua tu dlm satu masa..
slalu klu U lain..mesti ada gap lg kn..atr satu subjek ngan subjek yg lain..selang masa dlm 2 @ 3 hari..ada yg 1 mnggu..
pling byk pn..2 subjek dlm 1 hari..
yg ni..hadooii!!
aku pn xtau nak ckp apa..
terseksa jiwa raga..

nasib baik semua soalan objektif..pilih je la jwpn..nak A,B,C,D,E..
suka ati..
klu tau.mmg konfiden je trus bulat kn..
klu x tau..mmg main tembak je..mntau betul..dpt extra markah..
dadu2 xmain da..tu dolu2 punya..

yg bestnya..masa hari ahad tu..
lpas pper jam 12.00pm-1.00pm..aku pg rumah aunty aku..
ada majlis clebrate besday anak dia..so ada mkn2 free la kan..
aku klu bab mkn2 free ni mmg cpt je dtg...hahaha..
x tau malu punya org..
kan next pper aku jam 3.00pm..ada 2 bab lg aku x habis baca tuk subjek tu..
tp excited mkn punya pasal..
aku lupa!!
yg aku ada pper lg ptg tu..hahaha..xde study langsung..
aku lupa!!
pantang aku..aku main hentam je mkn..udang masak merah..sup ketam..perrgghh!!!
(itu mmg saja buat2 lupa)

da hbis melantak, aku sempat lg karaoke bbrp buah lagu..
siap solo n berduet lg..
da jam 2.30 pm pn..aku masi lg tgh karaoke tu..hahaha
mmg lupa daratan betolla..
pastu bru kelam kabut pg tmpat exam..nsb jln x jam..2.55pm smpai kt dewan exam..

ni lpas kuar dewan sblum blik..
senyuman puas ati..sbb ttp dpt jwb suma soalan..(main itam2 je pon)
hehehe
(mmg pantang betol klu nmpak cermin..)


ok..skrg aku nak concentrate siapkan assignment..
kena hantar 2 weeks before final exam..
final exam plak..1hb-3hb April ni..
wish me luck..;)


p/s : aku mmg suka study last minute..:)

♥ Trimas kerana sudi membaca..komen2 xde ker?? ;) ♥

No comments:

Post a Comment