04 February 2011

Why they use women for calendars (18PL)..;)

selalunya bila tahun baru,
semua pn mesti bz nak cari calendar tuk tahun yg baru tu kan...
ada yg nak cari kalendar utk tujuan bisnes..nak plan apa2 yg ptt..
ada yg nak tgok bila cuti umum n cuti sekolah..
ada plak nak tgok bila gaji masuk (aku la tu)..hahaha

klu kt opis aku..xpyh ssh2 nak cari calendar..mesti tiap tahun ada je syarikat2 yg baik ati nak bg..setakat ni aku rasa calendar 2011 kt atas meja aku je da ada 4..hehe..
pastu bila ckp pasal calendar plak kn..ada mcm2 jenis..
ada gambar pemandangan..gmbar kucing yg comel2..gambar katun2..ntah mcm2 lgla..
tp..klu diorg nak letak gmbar manusia, knp diorang plih ppuan je..??
llaki ada..tp jarang2 jumpa kan..

xpyh crita jauh2..mmber sblah aku kt opis, mr *** (identiti dirahsiakan) pn ada simpan calendar ppuan kt atas meja dia..
bkn kalendar biasa tau..
fuuhhhh!!klu korang tgok..mmg goyah iman..
mantops beb..dari bulan jan smpaila dis, smua model amoi2 pkai bikini je..
klu camtu rasanya mesti llaki blik2 je nak tgok calendar wlupn xde sbb kan..

meh aku nk tunjuk sikit..knp kaum ppuan yg dipilih tuk menghiasi calendar2 ni..
klu llaki..ha..camnilah jadinya..hehehe

(gambar2 berikut hanya sekadar gurauan..dr email kwn..kaum lelaki jgn terasa atau ambik ati ye..aku tau korang x mcm ni..smua tough2..hehe ;)..)

pesanan : klu x kuat smangat jgn tgok ok..


hahahaha..lawak kan..
sampai ati betul dorg buat calendar camni..cam model nk promote minuman tin tu pn ada..
dah2..jgn tgok balik2..skali da la..pastu bwa2 mengucap..hehehe

saja je nak bg korang hilangkan tension..:)


p/s : aku da puas ktawa guling2 td..korg rasa bulan mana yg plg howt..??aku vote utk july..hehe


♥ Trimas kerana sudi membaca..komen2 xde ker?? ;) ♥

5 comments:

  1. ha3~ lawak gila gmbr2 ni.. tergugat iman keen.. hik3~ ^_^

    ReplyDelete
  2. Hahahahah ni macam pun boleh? :D

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. seksi giler.. tergoda siotttt.. hahaha

    ReplyDelete
  5. nak kalender 1..thn ni xd dpt 1 pong..huuu..tp xmau yg dkt tp pntai tu..keke

    ReplyDelete