14 February 2011

Yeah!!Dpt tempat ke-2..Cabaran SPL Minggu 6 : Makanan / Food Photography..:)

Wah!!
tanpa x disangka2..
aku dpt tempat ke-2 dlm cabaran mingguan yg dianjurkan oleh Sandakan Photography Lover (SPL) bagi minggu ke 6..
tema utk minggu tu adalah Food / Makanan Photography..
gmbar yg aku pertaruhkan ialah..ni ha..ada kt bwh ni..:)


terima kasih aku ucapkan kpd penilai, Chef Suwadey Basiran kerana memilih gmbar aku yg x sberapa ni utk mndpt tempat dlm cabaran kali ni..
byk lg gmbar2 hebat yg dipertaruhkan oleh kwn2 yg lain..
semua pun pro2..
gmbar cantik2..
aku hntar gmbar ni pn cuma tuk mencuba nasib n saja2 je tuk kongsi ngan kwn2 yg lain..
mmg x tfikir la pasal nak menang ke apa..
tp x sangka plak kan..
(sebenarnya bangga)

gmbar spaghetti ni sempat2 je aku ambik sebelom masuk ke dlm mulut aku..sblum sampai ke perut n dicerna oleh sistem penghadaman aku..hehe
mmg saja2 je ambik gmbar ni..aku ni mmg suka ambik gambar..semua benda pn klu bole aku nak gambar..
x ready pn tuk cabaran tu sbnarnya..cz gmbar ni diambil before SPL bgtau tema cabaran utk minggu tu..
bila da tau tema food, aku hantar je la mana koleksi yg aku ada..

okey..bila bckp pasal SPL ni plak kan..
sapa2 yg minat bidang photography ni..baik korang join..
dlm ni ada mcm2 info pasal photography..pasal camera, gambar, teknik & mcm2 lgla..
klu korang nak join..KLIK SINI..x pun korang search je kt fb..pastu join group ni..

cabaran2 mingguan yg dianjurkan oleh SPL ni pn bkn bertujuan utk bertanding..
sebenarnya..mereka nak bg pluang kpd photographer2 yg mgkin xde masa nak outing..
(mcm aku yg kononnya bz je memanjang)
berkongsi sama2 hasil & kreativiti individu tu sendiri dlm menghasilkan gambar2 yg menarik..
bila ada tema..kan lg senang..mesti kita akan berusaha..cari cara camana nak hasilkan gmbar yg terbaik..dari tema tu jg..byk yg kita dpt pelajari..melalui gambar2 peserta yg lain..
komen2 n kritikan..

aku pn masi baru lg dlm bidang ni..so..masi byk lg yg perlu dipelajari
sapa2 yg pro tu..mohon tunjuk ajar..;)


p/s: semangat nak join cabaran2 seterusnya..;)

♥ Trimas kerana sudi membaca..komen2 xde ker?? ;) ♥

No comments:

Post a Comment